26 messages over 4 pages: 1 2 3 4
iguanamon Pentaglot Senior Member Virgin Islands Speaks: Ladino Joined 5254 days ago 2241 posts - 6731 votes Speaks: English*, Spanish, Portuguese, Haitian Creole, Creole (French)
| Message 25 of 26 11 December 2014 at 9:57pm | IP Logged |
Ja vi muitos dos filmes você mencionou, expug- Central do Brasil, Cidade de Deus, Deus é Brasileiro, Carandiru, Meu tio matou um cara e Se eu fosse você. Gostei muito deles. Também Toma lá dá cá acho muito engraçado.
Adoro ambos os Veríssimo, especialmente Luis Fernando- A décima segunda noite e Diálogos impossiveis.
Edited by iguanamon on 12 December 2014 at 1:57pm
1 person has voted this message useful
| Expugnator Hexaglot Senior Member Brazil Joined 5158 days ago 3335 posts - 4349 votes Speaks: Portuguese*, Norwegian, French, English, Italian, Papiamento Studies: Mandarin, Georgian, Russian
| Message 26 of 26 12 December 2014 at 1:18pm | IP Logged |
Tem muitos filmes bons mais recentes - e clássicos também, como O Pagador de Promessas, Deus e o Diabo na Terra do Sol. É que para lembrar assim, de cabeça, é mais difícil. Recomendo pesquisar alguns e ver os filmes relacionados, acho que estes mais conhecidos devem estar no imdb.
Quando eu estava no ensino médio, a minha professora de literatura falou que eu escrevia com o estilo de Luis Fernando Veríssimo. Mas não tenho escrito desde então.
2 persons have voted this message useful
|
This discussion contains 26 messages over 4 pages: << Prev 1 2 3 4 If you wish to post a reply to this topic you must first login. If you are not already registered you must first register
You cannot post new topics in this forum - You cannot reply to topics in this forum - You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum - You cannot create polls in this forum - You cannot vote in polls in this forum
This page was generated in 0.1563 seconds.
DHTML Menu By Milonic JavaScript
|