taKen Tetraglot Senior Member Norway mindofthelinguist.woRegistered users can see my Skype Name Joined 6116 days ago 176 posts - 210 votes Speaks: Norwegian*, English, Dutch, French Studies: German, Icelandic
| Message 1 of 6 27 January 2010 at 2:13pm | IP Logged |
Etter å ha sett på "Svenska Dialektmysterier" vart eg overraska over det såkalla "limamålet". Dette ber jo preg av å vera det same som "älvdalsk", om det ikkje er nettopp det same. Dei innfødde kommenterte sjølv at når dei hørde islandsk så kunne dei kjenne att mykje av ordforrådet.
Om de ser her på "tavla" til denne facebooksida, så får de dykk ein smak av denne "dialekten". Det verkar faktisk som om det ikkje er skikkeleg konsensus blant dei innfødde om koss "lim mål" skal høres ut, uansett om det er "finast språke nolà paris"!
1 person has voted this message useful
|
cordelia0507 Senior Member United Kingdom Joined 5837 days ago 1473 posts - 2176 votes Speaks: Swedish* Studies: German, Russian
| Message 2 of 6 27 January 2010 at 4:59pm | IP Logged |
Dalmål är lite knepigt ibland, det är hela saken.
Men de kan prata mer vanligt om de vill.
Jag har faktiskt varit i Lima men de skippade dialekten när de märkte att jag var "08" (från Stockholm).
De är praktiskt taget halvt normmän i västra Dalarna....
Det här förstår jag inte mycket av... Men de gör det MED FLIT!
Det är en känd svensk folkvisa som heter Gärdebylåten.
http://www.youtube.com/watch?v=UhXCCVR1024&feature=related
Kollade du på svensk TV eller vad var det för program?
Edited by cordelia0507 on 27 January 2010 at 5:01pm
|
taKen Tetraglot Senior Member Norway mindofthelinguist.woRegistered users can see my Skype Name Joined 6116 days ago 176 posts - 210 votes Speaks: Norwegian*, English, Dutch, French Studies: German, Icelandic
| Message 3 of 6 27 January 2010 at 6:33pm | IP Logged |
Det var eit svensk program, "Svenska dialektmysterier", som vart sendt på norsk TV no nyleg. Det var ein artig song! Takk skal du ha. Eg la merke til ein rekke ting på ein blogg kor det vart skrivi på limamål, blant anna "sjå" i staden for rikssvensk "se". Eg kjenner ikkje historia til dette området i forhold til Noreg men det hadde vori artig å sett litt nærare på det!
|
densou Senior Member Italy foto.webalice.it/denRegistered users can see my Skype Name Joined 6131 days ago 120 posts - 121 votes Speaks: Italian*
| Message 4 of 6 28 January 2010 at 4:33pm | IP Logged |
taKen wrote:
Det verkar faktisk som om det ikkje er skikkeleg konsensus blant dei innfødde om koss "lim mål" skal høres ut, uansett om det er "finast språke nolà paris"! |
|
|
hvilke 'Paris' ? :D
Du vet hva jeg mener....
|
| Message 5 of 6 29 January 2010 at 11:21pm | IP Logged |
densou wrote:
taKen wrote:
Det verkar faktisk som om det ikkje er skikkeleg konsensus blant dei innfødde om koss "lim mål" skal høres ut, uansett om det er "finast språke nolà paris"! |
|
|
hvilke 'Paris' ? :D
Du vet hva jeg mener.... |
|
|
Nei ikkje heilt :p
Edited by taKen on 29 January 2010 at 11:21pm
|
kojhenke Newbie Sweden Joined 5107 days ago 1 posts - 1 votes
| Message 6 of 6 30 November 2010 at 10:53pm | IP Logged |
Hej. Jag är från Lima och pratar "Limmål" har ni några frågor är det bara att ställa dem.
|