Nika33a Triglot Newbie Sweden Joined 5281 days ago 9 posts - 9 votes Speaks: Serbo-Croatian*, English, Swedish
| Message 1 of 2 23 June 2010 at 3:21pm | IP Logged |
Hej,
Jag har några frågor och hoppas att ni skulle hjälpa mig med svaret. Anledningen att jag skulle diskutera denna fråga är att jag har haft dröm i svenska och jag vet inte vad betyder när människor börjar drömma på andra språk. Är det ren slump eller stor framsteg i inlärningsprocess. Om jag ska vara ärlig, fördrar jag det andra svaret:) Så jag undrar är det normalt och vanligt att drömma i andra språk eller har det en djupare betydelse när man lär sig ett främmande språk.
Tack på förhand
Edited by Nika33a on 23 June 2010 at 7:40pm
1 person has voted this message useful
|
mrhenrik Triglot Moderator Norway Joined 6078 days ago 482 posts - 658 votes Speaks: Norwegian*, English, French Personal Language Map
| Message 2 of 2 23 June 2010 at 6:09pm | IP Logged |
Jeg drømmer ofte på engelsk. Det er nok definitivt positivt, jeg vil si det er et steg
lengre enn å tenke på språket. Når du drømmer på svensk vil jeg si at du har fått
internalisert språket godt, og underbevisstheten din er vant til svensk.
Edited by mrhenrik on 23 June 2010 at 6:09pm
1 person has voted this message useful
|
If you wish to post a reply to this topic you must first login. If you are not already registered you must first register
You cannot post new topics in this forum - You cannot reply to topics in this forum - You cannot delete your posts in this forum
You cannot edit your posts in this forum - You cannot create polls in this forum - You cannot vote in polls in this forum
This page was generated in 0.1719 seconds.