taKen Tetraglot Senior Member Norway mindofthelinguist.woRegistered users can see my Skype Name Joined 6116 days ago 176 posts - 210 votes Speaks: Norwegian*, English, Dutch, French Studies: German, Icelandic
| Message 1 of 2 13 January 2010 at 3:22am | IP Logged |
Hei, kva syns de om dette?
Island og Norge bør bli én stat!
Personleg så syns eg dette ville ha vori til stor nytte for begge landa. Vi er, historisk sett, det same folket. Og tenk berre på havområda vi kunne ha delt! Eg er imot at Island må bli til berre eit norsk fylke, i mine auga er det mykje betre om vi stiftar ein union kor dei to landa er likeverdige.
Dette kunne kanskje i førstninga ha vori for ein 5-årsperiode. Etterpå kunne islendingane ha stemt om dei ville ha fortsetta med unionen. Uansett om dette kanskje ikkje er fullt så realistisk, er det likevel berre positivt for Norden at vi arbeidar tettare saman.
Ballen rullar vidare. Din tur.
Edited by taKen on 13 January 2010 at 3:38am
1 person has voted this message useful
|
Iversen Super Polyglot Moderator Denmark berejst.dk Joined 6702 days ago 9078 posts - 16473 votes Speaks: Danish*, French, English, German, Italian, Spanish, Portuguese, Dutch, Swedish, Esperanto, Romanian, Catalan Studies: Afrikaans, Greek, Norwegian, Russian, Serbian, Icelandic, Latin, Irish, Lowland Scots, Indonesian, Polish, Croatian Personal Language Map
| Message 2 of 2 13 January 2010 at 7:44am | IP Logged |
Sorry TaKen, but this is purely politics. I close the thread.
Beklager, Taken, men dette er ren politik. Jeg lukker tråden.
1 person has voted this message useful
|
Sorry, you can NOT post a reply.
This topic is closed.
You cannot post new topics in this forum - You cannot reply to topics in this forum - You cannot delete your posts in this forum
You cannot edit your posts in this forum - You cannot create polls in this forum - You cannot vote in polls in this forum
This page was generated in 0.5313 seconds.