MartinBCN Tetraglot Newbie Spain Joined 6086 days ago 26 posts - 28 votes Speaks: Spanish*, English, German, Dutch Studies: Russian
| Message 66 of 566 11 April 2008 at 9:17am | IP Logged |
Hoi Pauline!
Ja, zeker! Dat gaan wij lekker doen!!!
Groetjes
1 person has voted this message useful
|
JW Hexaglot Senior Member United States youtube.com/user/egw Joined 6114 days ago 1802 posts - 2011 votes 22 sounds Speaks: English*, German, Spanish, Ancient Greek, French, Biblical Hebrew Studies: Luxembourgish, Dutch, Greek, Italian
| Message 67 of 566 11 April 2008 at 11:32am | IP Logged |
Pauline wrote:
Vraag: een nderlandse TV programma waarin de presentator, die rechten heeft studeerd, ruzies bemiddeld
(mijn familie stikt van de advocaten LOL!! ) wat in (..) zit maakt geen deel van de vraag uit.
-- -ij----- ------r |
|
|
Nog een letter alsjeblieft!
|
JW Hexaglot Senior Member United States youtube.com/user/egw Joined 6114 days ago 1802 posts - 2011 votes 22 sounds Speaks: English*, German, Spanish, Ancient Greek, French, Biblical Hebrew Studies: Luxembourgish, Dutch, Greek, Italian
| Message 68 of 566 11 April 2008 at 11:49am | IP Logged |
MartinBCN wrote:
Ik hoop we kunnen iets samen doen, msn-en of skypen om een een beetje Nederlands te oefenen. Dat lijk me wel goed! : ) |
|
|
Dag MartinBCN:
Aan welk niveau ben je met Nederlands vis-à-vis spreken? Ik kan het goed lezen, schrijven, en verstaan maar ik heb heel erg weinig ervaring met spreken. Ik wil graag een beetje spreken oefenen maar ik ben absoluut beginner met spreken..
|
FlorentT Triglot Senior Member Belgium Joined 6312 days ago 119 posts - 120 votes Speaks: French*, English, Italian Studies: Portuguese, Flemish, German, Hindi
| Message 70 of 566 11 April 2008 at 12:40pm | IP Logged |
Pauline wrote:
JW wrote:
Pauline wrote:
Vraag: een nderlandse TV programma waarin de presentator, die rechten heeft studeerd, ruzies bemiddeld
(mijn familie stikt van de advocaten LOL!! ) wat in (..) zit maakt geen deel van de vraag uit.
-- -ij----- ------r |
|
|
Nog een letter alsjeblieft! |
|
|
-- -ij----- R-----r |
|
|
Mag ik ook spelen :-) ? Het laatste woord is rechter... Met Google is het eenvoudig nu!
|
| Message 72 of 566 11 April 2008 at 1:33pm | IP Logged |
Pauline wrote:
Natuurlijk mag je meespelen :-) Maar NIET met Google of wat dan ook zoekmachine want dat is de bedoeling niet
Inderdaad, het laatste woord is rechter. |
|
|
De Rijdende Rechter?
|