dtvrij74_ Diglot Groupie United States danielhonline.cRegistered users can see my Skype Name Joined 4181 days ago 51 posts - 62 votes Speaks: Mandarin, English* Studies: French, German, Russian, Norwegian
| Message 1 of 2 12 October 2013 at 6:58pm | IP Logged |
This hopefully will be my only post in English. Right now, here are my current levels in
these languages:
German (miserable) < Norwegian (bad) < French (okay)
My main focuses for German and Norwegian are reading and writing. Since I am learning
French in school, I am focusing on reading, writing, and listening comprehension.
I will also post on lang-8 to receive corrections. I have no definite goal for German or
Norwegian at this point.
Edited by dtvrij74_ on 12 October 2013 at 6:58pm
1 person has voted this message useful
|
dtvrij74_ Diglot Groupie United States danielhonline.cRegistered users can see my Skype Name Joined 4181 days ago 51 posts - 62 votes Speaks: Mandarin, English* Studies: French, German, Russian, Norwegian
| Message 2 of 2 12 October 2013 at 7:24pm | IP Logged |
Fordi jeg kan ikke forstå de mer populære norske aviser, jeg har begynnt å lese den
avisen Klar Tale. Den avisen skrives på enkel norsk og jeg kan forstå mest av de
teksten. Nå finner jeg mer norske tingen på nettet som skrives i enkel norsk.
Jeg oversetter ofte Klar Tales nyhetsartikler til engelsk. Jeg legger min oversettelser
til internett. Det er et nettsammfunn hvor jeg legger min oversettelser til. Du finner
det her: http://www.reddit.com/r/translatednews
Du finner den avisen Klar Tale her: http://www.klartale.no/
På lang-
8
På
mitt nettsted
3 persons have voted this message useful
|
If you wish to post a reply to this topic you must first login. If you are not already registered you must first register
You cannot post new topics in this forum - You cannot reply to topics in this forum - You cannot delete your posts in this forum
You cannot edit your posts in this forum - You cannot create polls in this forum - You cannot vote in polls in this forum
This page was generated in 0.1484 seconds.