Register  Login  Active Topics  Maps  

Alexander’s Language Learning Log

 Language Learning Forum : Language Learning Log Post Reply
37 messages over 5 pages: 1 2 35  Next >>
anamsc
Triglot
Senior Member
Andorra
Joined 6052 days ago

296 posts - 382 votes 
Speaks: English*, Spanish, Catalan
Studies: Arabic (Levantine), Arabic (Written), French

 
 Message 25 of 37
05 February 2012 at 5:53pm | IP Logged 
Si estás leyendo un libro en alemán, ¡eso cuenta como 'estudiar'! Ya me parece que estudias mucho durante la semana... Y qué suerte que puedes utilizar tus lenguas para hacer tu doctorado también.
1 person has voted this message useful



Alexander86
Tetraglot
Senior Member
United Kingdom
alanguagediary.blogs
Joined 4830 days ago

224 posts - 323 votes 
Speaks: English*, Spanish, German, Catalan
Studies: Swedish

 
 Message 26 of 37
05 February 2012 at 7:30pm | IP Logged 
Sí, tengo suerte porque leo cada dia durante la semana en castellano y a veces en català (pero mucho menos
porque los artículos que leo por el doctorado son 95% en castellano), pero me gustaría vivir en Andorra como tu -
eso si que es suerte!
1 person has voted this message useful



Alexander86
Tetraglot
Senior Member
United Kingdom
alanguagediary.blogs
Joined 4830 days ago

224 posts - 323 votes 
Speaks: English*, Spanish, German, Catalan
Studies: Swedish

 
 Message 27 of 37
07 February 2012 at 8:55pm | IP Logged 
Bon dia tothom!
Avui vam fer molt català, molt més que ahir! Vam escoltar una cançó i també apendre coses com 'molt', 'gaire',
'gens', 'cap', 'res', 'ningú', 'tothom' i tal, coses que no son tan complicades, però també donen al meu català una
imatge de bellesa, si vol!
Pel matí he tingut temps per llegir 'ara' i com sempre em sembla bé i sense problemes, però ara es el moment a
parlar, perque llegir ja és una altra cosa, més aviat senzil.
Llegir, parlar, escoltar, escriure - ja teniu una imatge de la meva vida en català, però aprenc molt i per això estic
content!

Adéu!
1 person has voted this message useful



Alexander86
Tetraglot
Senior Member
United Kingdom
alanguagediary.blogs
Joined 4830 days ago

224 posts - 323 votes 
Speaks: English*, Spanish, German, Catalan
Studies: Swedish

 
 Message 28 of 37
09 February 2012 at 6:20pm | IP Logged 
Bueno, anoche tuve la oportunidad de hablar mucho castellano, que me pareció bien porque a veces quiero hablar
en vez de leer constantemente, que es lo que hago en el dia a dia. Fui a una charla sobre la cuestión de la
independencia de escocia, y después de una hora muy interesante me levanté a salir de la aula y un chico que
conocí hace un año me saludó, así que pasamos una hora charlando, que me hizo ni más que sonreír mucho =)
Bueno, no tengo nada más que contar, pero hablando una hora sin problemas me parece genial!

Adiós!
1 person has voted this message useful



Alexander86
Tetraglot
Senior Member
United Kingdom
alanguagediary.blogs
Joined 4830 days ago

224 posts - 323 votes 
Speaks: English*, Spanish, German, Catalan
Studies: Swedish

 
 Message 29 of 37
16 February 2012 at 9:13pm | IP Logged 
Más leer, más artículos, más 'Catalunya Ràdio' - una semana cualquiera!
Creo que mi nivel de entendimiento de català ha mejorado bastante en el un mes y pico que llevamos en el TAC,
me gusta mucho cuando reconozco palabras que acabo de aprender en clase y bueno, va bien!

Debo hacer más alemán, pero de dónde saco el tiempo?

Y castellano? Bueno, he decidido dejar de asistir a las clases que tengo (porque no aprendo nada y el nivel de la
clase es mucho más bajo de lo que esperaba) y en vez de tener dos horas de clase me paso a ver programas de tele
como 'Informe Semanal' y leer mi querido El País.

No hay nada más que añadir así que hasta pronto!
1 person has voted this message useful



Alexander86
Tetraglot
Senior Member
United Kingdom
alanguagediary.blogs
Joined 4830 days ago

224 posts - 323 votes 
Speaks: English*, Spanish, German, Catalan
Studies: Swedish

 
 Message 30 of 37
20 February 2012 at 9:18pm | IP Logged 
My Catalan is improving. My German too. And even my Spanish has taken on some new vocabulary in recent weeks.
But wanderlust is appearing...

I'm increasingly interested in Persian and Russian, as languages which would be a step away from the normal
European languages which I currently learn/speak. Swedish is also an ever-present in my mind, and will probably
be the first one I take up when I get some more free time this summer.
1 person has voted this message useful



Alexander86
Tetraglot
Senior Member
United Kingdom
alanguagediary.blogs
Joined 4830 days ago

224 posts - 323 votes 
Speaks: English*, Spanish, German, Catalan
Studies: Swedish

 
 Message 31 of 37
29 February 2012 at 6:43pm | IP Logged 
Cada setmana tinc tres hores de català amb una classe prou petita, m'agrada la classe perque serveix com una
ajuda al que faig fora de la classe, com a casa i tot això. Només he estudiat català des de fa 6 mesos i la veritat és
que em sento bé en la llengua, clar que ja no la parlo sense problemes, però llegeixo molt bé, i també coses molt
difíciles com la revista d'història L'Avenç. Crec que millorè molt aquest any perque hi ha 10 mesos més i només en
dos mesos he fet tant! Però hi ha que escriure i parlar més perque això, per me, és el dificil. Ara bé, m'agrada molt
la llengua i crec sincerament si t'agrada la llengua, ja no hi haurà problemes en apendre-la!

Adéu.
1 person has voted this message useful



Alexander86
Tetraglot
Senior Member
United Kingdom
alanguagediary.blogs
Joined 4830 days ago

224 posts - 323 votes 
Speaks: English*, Spanish, German, Catalan
Studies: Swedish

 
 Message 32 of 37
24 March 2012 at 7:23pm | IP Logged 
Ja fa un mes que no he escrit alguna cosa aqui i la veritat és que he estat tot el mes treballant!
Però ara tinc una mica més de temps aixì que puc escriure unes coses. El meu català va bé, cada setmana aprec
alguna cosa més i ja em sento bé quan parlo i quan escolto altras persones, i això m'agrada molt! Per fi tinc una
mesura de català, per fi pub escoltar sense problemes, però hi haurà que estudiar molt més perque encara tinc
problemes quan parlo, no és que no puc però no puc amb la rapidesa necesari, i això necessita treball! Bé, llegeixo,
escolto, escric aixì que dins d'un any ja tindrè una capacitat molt millor que ara i això em sembla bé =)

fins ara.


1 person has voted this message useful



This discussion contains 37 messages over 5 pages: << Prev 1 2 35  Next >>


Post ReplyPost New Topic Printable version Printable version

You cannot post new topics in this forum - You cannot reply to topics in this forum - You cannot delete your posts in this forum
You cannot edit your posts in this forum - You cannot create polls in this forum - You cannot vote in polls in this forum


This page was generated in 0.3125 seconds.


DHTML Menu By Milonic JavaScript
Copyright 2024 FX Micheloud - All rights reserved
No part of this website may be copied by any means without my written authorization.