Register  Login  Active Topics  Maps  

Millor mètode o més temps

Tags: Catalan
 Language Learning Forum : Multilingual Lounge Post Reply
slucido
Bilingual Diglot
Senior Member
Spain
https://goo.gl/126Yv
Joined 6675 days ago

1296 posts - 1781 votes 
4 sounds
Speaks: Spanish*, Catalan*
Studies: English

Message 1 of 5
05 December 2008 at 10:08am | IP Logged 
A una sèrie de missatges he parlat al voltant de què és més important, els mètodes o la intensitat i el temps dedicat a estudiar idiomes. En dos fils he rebut una resposta molt intensa. He pensat que potser podria ser un tema interessant per a parlar en català. No sé si hi ha molts catalans per aquí o gent que estudia català.

Què opinió teniu?

Espero la vostra resposta.

Edited by slucido on 05 December 2008 at 10:15am

1 person has voted this message useful

Akbaboy
Hexaglot
Newbie
United States
Joined 5788 days ago

35 posts - 36 votes
Speaks: English*, German, Portuguese, Cantonese, Catalan, French
Studies: Mandarin, Spanish, Dutch

Message 2 of 5
19 January 2009 at 3:34pm | IP Logged 
Sí, no hi ha molt gent que estudia català o persones català, però podríem encara xat, slucido.....

slucido
Bilingual Diglot
Senior Member
Spain
Joined 6675 days ago

1296 posts - 1781 votes 
4 sounds

Message 3 of 5
20 January 2009 at 10:59am | IP Logged 

Ja no em recordava d'aquest fil. Estàs estudiant català? El problema és que hi ha menys recursos i aquests s'enfoquen més per a castellans.

Per altra banda, què penses sobre els mètodes? Aquí s'estudien molts mètodes, però sembla que el més important és la intensitat i el temps dedicat interaccionant amb l'idioma i no tant el mètode específic en sí mateix.

Iversen
Super Polyglot
Moderator
Denmark
berejst.dk
Joined 6703 days ago

9078 posts - 16473 votes 
Speaks: Danish*, French, English, German, Italian, Spanish, Portuguese, Dutch, Swedish, Esperanto, Romanian, Catalan
Studies: Afrikaans, Greek, Norwegian, Russian, Serbian, Icelandic, Latin, Irish, Lowland Scots, Indonesian, Polish, Croatian
Personal Language Map

Message 4 of 5
25 January 2009 at 2:48am | IP Logged 
Jo estic estudiant el Catal`a, però em sembla poc lògic discutir els mètodes i intensitat i el temps dedicat a estudiar idiomes. Per a aprendre un llenguatge es necesita un poc de tots - temps i intensitat i bons metòds.

slucido
Bilingual Diglot
Senior Member
Spain
Joined 6675 days ago

1296 posts - 1781 votes 
4 sounds

Message 5 of 5
25 January 2009 at 4:37am | IP Logged 
Iversen wrote:
Jo estic estudiant el Catal`a, però em sembla poc lògic discutir els mètodes i intensitat i el temps dedicat a estudiar idiomes. Per a aprendre un llenguatge es necesita un poc de tots - temps i intensitat i bons metòds.

Hola Iversen. Ja sabia que estudiaves català.

El problema és que hi ha massa gent que està obsessionada amb els mètodes i perd molt temps discutint en el seu idioma natiu.

Sincerament crec que tenir la motivació suficient per dedicar molt temps a l'estudi és el factor més important.

Quant al mètode, crec que tot es redueix a interaccionar de forma intensiva i extensiva amb l'idioma objectiu. Al cap i a la fi tots els mètodes es redueixen a escoltar, llegir, parlar i escriure.

Crec que l'aspecte més important dels mètodes és que et motivin a estudiar més temps.

If you wish to post a reply to this topic you must first login. If you are not already registered you must first register

Post ReplyPost New Topic Printable version Printable version

You cannot post new topics in this forum - You cannot reply to topics in this forum - You cannot delete your posts in this forum
You cannot edit your posts in this forum - You cannot create polls in this forum - You cannot vote in polls in this forum

This page was generated in 0.2500 seconds.

DHTML Menu By Milonic JavaScript
Copyright 2024 FX Micheloud - All rights reserved
No part of this website may be copied by any means without my written authorization.