slucido Bilingual Diglot Senior Member Spain https://goo.gl/126Yv Joined 6675 days ago 1296 posts - 1781 votes 4 sounds Speaks: Spanish*, Catalan* Studies: English
| Message 1 of 5 05 December 2008 at 10:08am | IP Logged |
A una sèrie de missatges he parlat al voltant de què és més important, els mètodes o la intensitat i el temps dedicat a estudiar idiomes. En dos fils he rebut una resposta molt intensa. He pensat que potser podria ser un tema interessant per a parlar en català. No sé si hi ha molts catalans per aquí o gent que estudia català.
Què opinió teniu?
Espero la vostra resposta.
Edited by slucido on 05 December 2008 at 10:15am
1 person has voted this message useful
|
Akbaboy Hexaglot Newbie United States Joined 5788 days ago 35 posts - 36 votes Speaks: English*, German, Portuguese, Cantonese, Catalan, French Studies: Mandarin, Spanish, Dutch
| Message 2 of 5 19 January 2009 at 3:34pm | IP Logged |
Sí, no hi ha molt gent que estudia català o persones català, però podríem encara xat, slucido.....
|
slucido Bilingual Diglot Senior Member Spain https://goo.gl/126Yv Joined 6675 days ago 1296 posts - 1781 votes 4 sounds Speaks: Spanish*, Catalan* Studies: English
| Message 3 of 5 20 January 2009 at 10:59am | IP Logged |
Ja no em recordava d'aquest fil. Estàs estudiant català? El problema és que hi ha menys recursos i aquests s'enfoquen més per a castellans.
Per altra banda, què penses sobre els mètodes? Aquí s'estudien molts mètodes, però sembla que el més important és la intensitat i el temps dedicat interaccionant amb l'idioma i no tant el mètode específic en sí mateix.
|
Iversen Super Polyglot Moderator Denmark berejst.dk Joined 6703 days ago 9078 posts - 16473 votes Speaks: Danish*, French, English, German, Italian, Spanish, Portuguese, Dutch, Swedish, Esperanto, Romanian, Catalan Studies: Afrikaans, Greek, Norwegian, Russian, Serbian, Icelandic, Latin, Irish, Lowland Scots, Indonesian, Polish, Croatian Personal Language Map
| Message 4 of 5 25 January 2009 at 2:48am | IP Logged |
Jo estic estudiant el Catal`a, però em sembla poc lògic discutir els mètodes i intensitat i el temps dedicat a estudiar idiomes. Per a aprendre un llenguatge es necesita un poc de tots - temps i intensitat i bons metòds.
|
| Message 5 of 5 25 January 2009 at 4:37am | IP Logged |
Iversen wrote:
Jo estic estudiant el Catal`a, però em sembla poc lògic discutir els mètodes i intensitat i el temps dedicat a estudiar idiomes. Per a aprendre un llenguatge es necesita un poc de tots - temps i intensitat i bons metòds. |
|
|
Hola Iversen. Ja sabia que estudiaves català.
El problema és que hi ha massa gent que està obsessionada amb els mètodes i perd molt temps discutint en el seu idioma natiu.
Sincerament crec que tenir la motivació suficient per dedicar molt temps a l'estudi és el factor més important.
Quant al mètode, crec que tot es redueix a interaccionar de forma intensiva i extensiva amb l'idioma objectiu. Al cap i a la fi tots els mètodes es redueixen a escoltar, llegir, parlar i escriure.
Crec que l'aspecte més important dels mètodes és que et motivin a estudiar més temps.
|