Register  Login  Active Topics  Maps  

[FRANÇAIS] Mon progress depuis Nov/2006

 Language Learning Forum : Language Learning Log Post Reply
12 messages over 2 pages: 1
Quetzalcoatl
Triglot
Groupie
France
Joined 6242 days ago

43 posts - 52 votes 
Speaks: French*, English, German
Studies: Japanese

 
 Message 9 of 12
29 August 2007 at 8:15pm | IP Logged 
Salut denis BD,
Si tu veux de l'aide dis le moi, je serais ravi de corriger tes messages. Bonne continuation! A bientôt.

Edited by Quetzalcoatl on 29 August 2007 at 8:15pm

1 person has voted this message useful



Denis_BD
Diglot
Newbie
Brazil
Joined 6432 days ago

16 posts - 16 votes
Speaks: English, Portuguese*
Studies: French

 
 Message 10 of 12
06 October 2007 at 3:16pm | IP Logged 
Bonjour, Quetzalcoatl! I've been away from the site for some time now! But I'm back. As I logged in the forum I've seen your message. Your help is more than welcome. I'm looking forward to exchange messages with you.

Je vous remercie pour votre aide. J'ai besoin de partiquer mon Français. Oh, et je voudrais le parler un'autre chose. Je regardes que vous parlez l'Allemand aussi, c'est très intéressant, car je voudrais apprendre cette langue, mais pas maintenant -- j'ai besoin de parler bien le Français premièrement. Bien, c'est tout pour maintenant. J'attend votre message! A bientôt!
1 person has voted this message useful



Denis_BD
Diglot
Newbie
Brazil
Joined 6432 days ago

16 posts - 16 votes
Speaks: English, Portuguese*
Studies: French

 
 Message 11 of 12
06 October 2007 at 3:44pm | IP Logged 
Bonjour a tous! C'est Denis encore. Je reviens, comme vous pouvez regarde. Premièrement, je voudrais le dire une petit histoire. C'est la histoire de mon progress avec la langue Française. Je ne sais pas si vous avez l'oubilé ou non, mais on a besoin de savoir mieux le petites dètails de mon parcours Francophone.

C'est la verité que j'ai commencer apprendre le Français depuis Novembre 2006. Oui... mais j'ai arreter mon études pour un peu de temps, avant le mois de Avril 2007, si je ne trompe. Je pense que c'est vrai. Mais ce n'est pas dire que j'avait oublié cette beau langue. Et je suis de retour au étude de le Français depuis Août 2007.

J'ai commencer la lecture de un livre que s'apelle Voyage au Centre de la Terre, écrite par le grand Jules Verne. C'est un livre extraordinaire et maintenat je vais lui lire une fois plus.

Bien, je pense que c'est tout. Si j'ai autre choses pour vous dire, restez sûre que je lui fairais. À bientôt!


1 person has voted this message useful



Denis_BD
Diglot
Newbie
Brazil
Joined 6432 days ago

16 posts - 16 votes
Speaks: English, Portuguese*
Studies: French

 
 Message 12 of 12
07 October 2007 at 2:09am | IP Logged 
J'ai une idée que je pense va aider mois plus. I will elaborate in the next installments of this logbook. Enough for now. Well, I think one of the points in learning a language is to have FUN. I will try. And I have to come up with a more interesting title to this topic also.


1 person has voted this message useful



This discussion contains 12 messages over 2 pages: << Prev 1

If you wish to post a reply to this topic you must first login. If you are not already registered you must first register


Post ReplyPost New Topic Printable version Printable version

You cannot post new topics in this forum - You cannot reply to topics in this forum - You cannot delete your posts in this forum
You cannot edit your posts in this forum - You cannot create polls in this forum - You cannot vote in polls in this forum


This page was generated in 1.1484 seconds.


DHTML Menu By Milonic JavaScript
Copyright 2024 FX Micheloud - All rights reserved
No part of this website may be copied by any means without my written authorization.