glossa.passion Triglot Senior Member Germany Joined 6305 days ago 267 posts - 349 votes 1 sounds Speaks: German*, EnglishC1, Danish Studies: Spanish, Dutch
| Message 1 of 6 09 April 2014 at 2:37pm | IP Logged |
I anledningen af Krimimessen skruer DR.DK op for blod og gerningsmænd med fire forrygende krimi-lydbøger:
Susanne Staun 'Helt til grænsen' (Kan hentes frem til og med 14. april)
Simon Pasternak 'Dødszoner' (Kan hentes frem til og med 14. april)
Lene Kaaberbøl 'Det levende kød' (Kan hentes frem til og med 21. april)
Jo Nesbø 'Politi' (Kan hentes frem til og med 21. april)
Fire lydbøger kvit og frit
Rigtig god fornøjelse!
Jeg har allerede hentet alle fire :-)
6 persons have voted this message useful
|
jeff_lindqvist Diglot Moderator SwedenRegistered users can see my Skype Name Joined 6893 days ago 4250 posts - 5711 votes Speaks: Swedish*, English Studies: German, Spanish, Russian, Dutch, Mandarin, Esperanto, Irish, French Personal Language Map
| Message 2 of 6 09 April 2014 at 6:53pm | IP Logged |
Mange takk! DR.dk er virkelig fantastisk!
1 person has voted this message useful
|
eyðimörk Triglot Senior Member France goo.gl/aT4FY7 Joined 4083 days ago 490 posts - 1158 votes Speaks: Swedish*, English, French Studies: Breton, Italian
| Message 3 of 6 10 April 2014 at 12:53pm | IP Logged |
Tack för länken! Helt perfekt timing! Jag lyssnade på Den sidste gode mand (jag rekommenderar den starkt) i vinter när jag gick med hunden och efter en paus har jag börjat att sakna en dansk deckare (krimi).
Undskyld min svensk. Jeg taler ikke virkelig dansk. Mitt mål är att uppnå "pan-skandinavisk" förståelse och ordförråd (och bekanta mig mer med "grannspråkens" kultur).
|
AlOlaf Diglot Senior Member United States Joined 5132 days ago 491 posts - 617 votes Speaks: English*, GermanC2 Studies: Danish
| Message 4 of 6 10 April 2014 at 3:41pm | IP Logged |
Jeg prøvede at hente lydbøgerne via iTunes, men jeg fik kun den første del af hver bog. Er der noget, som jeg ikke forstår?
|
AlOlaf Diglot Senior Member United States Joined 5132 days ago 491 posts - 617 votes Speaks: English*, GermanC2 Studies: Danish
| Message 5 of 6 22 April 2014 at 4:43pm | IP Logged |
Jeg tog fejl. Det fungerede glimrende. Nu har jeg fire gratis danske lydbøger. Jeg elsker DR.dk. Tusind tak!
Edited by AlOlaf on 22 April 2014 at 5:01pm
|
RadinaM Pentaglot Newbie Spain radinamatic.com Joined 3737 days ago 14 posts - 14 votes Speaks: Serbian*, Catalan, EnglishC2, ItalianC2, SpanishC2 Studies: Danish
| Message 6 of 6 20 August 2014 at 11:11pm | IP Logged |
Det er skam disse ikke er tilgængelige længere ...
Enhver venlig sjæle derude, der ville dele deres? Er der en tekst til at gå med lyden?
Tak på forhånd ... :)
(Me, trying to speak Danish through Google translate. Feel free to pick us apart both ;)
|