guiguixx1 Octoglot Senior Member Belgium guillaumelp.wordpres Joined 4090 days ago 163 posts - 207 votes Speaks: French*, English, Dutch, Portuguese, Esperanto, German, Italian, Spanish Studies: Polish, Mandarin
| Message 9 of 17 01 June 2015 at 11:37pm | IP Logged |
mi lernas esperanton kun duolingo, kaj mi komencas eskribi en esperanton en mia logo :)
la kurso estas molte bona, sed gxi havas molte vortojn senutilajn...
4 persons have voted this message useful
|
deadmarshal Newbie IranRegistered users can see my Skype Name Joined 3723 days ago 10 posts - 11 votes
| Message 10 of 17 02 June 2015 at 2:45pm | IP Logged |
guiguixx1 wrote:
mi lernas esperanton kun
duolingo, kaj mi komencas eskribi en esperanton en
mia logo :)
la kurso estas molte bona, sed gxi havas molte
vortojn senutilajn... |
|
|
Ĝi estas tre bona ke vi komencis lerni Esperanton,
se vi volos paroli, vi povos aldoni min en la
Skajpo-n, mia uzantnomo estas : adeadmarshal.
Mi ankaŭ estas komencanto sed kun iomete sperto!!
;)
1 person has voted this message useful
|
Crush Tetraglot Senior Member ChinaRegistered users can see my Skype Name Joined 5863 days ago 1622 posts - 2299 votes Speaks: English*, Spanish, Mandarin, Esperanto Studies: Basque
| Message 11 of 17 07 June 2015 at 8:15pm | IP Logged |
Mi tre ĝojas, ke vi du lernas esperanton! Mi ankoraŭ ne sufiĉe uzis la kurson de Duolingo por diri ĉu ĝi estas bona aŭ ne, sed ŝajnas, ke multaj homoj diras, ke jes, ĝi estas bonega kurso. Kiam mi havos pli da tempo tre plaĉus al mi dediĉi kelkajn monatojn por lerni per tiu kurso :)
deadmarshal, ĉu ankaŭ vi studas per la nova kurso de Duolingo?
guiguixx1, mi serĉos vian log-on en la forumo. Bonŝancon kaj sukceson kun via lernado!
|
deadmarshal Newbie IranRegistered users can see my Skype Name Joined 3723 days ago 10 posts - 11 votes
| Message 12 of 17 07 June 2015 at 8:21pm | IP Logged |
Crush wrote:
Mi tre ĝojas, ke vi du lernas
esperanton! Mi ankoraŭ ne sufiĉe uzis la kurson de
Duolingo por diri ĉu ĝi estas bona aŭ ne, sed
ŝajnas, ke multaj homoj diras, ke jes, ĝi estas
bonega kurso. Kiam mi havos pli da tempo tre plaĉus
al mi dediĉi kelkajn monatojn por lerni per tiu
kurso :)
deadmarshal, ĉu ankaŭ vi studas per la nova kurso
de Duolingo?
guiguixx1, mi serĉos vian log-on en la forumo.
Bonŝancon kaj sukceson kun via lernado! |
|
|
Jes, nun mi uzas Duolingo-n kurson ankaŭ por studi
Esperanton, kaj multajn aliajn materialojn. Mia
Esperanto parolado ne ankoraŭ estas sufiĉe bona, mi
intencis diri, mi ne povas paroli rapide :)
|
Crush Tetraglot Senior Member ChinaRegistered users can see my Skype Name Joined 5863 days ago 1622 posts - 2299 votes Speaks: English*, Spanish, Mandarin, Esperanto Studies: Basque
| Message 13 of 17 10 June 2015 at 11:23am | IP Logged |
Bonege! Mi tre ĝojas, ke multe da homoj uzas ĝin. Kaj la rapideco de via parolado ne gravas, des pli vi praktikos ju pli rapide kaj nature ĝi fariĝos. Laŭ mi, tio, kio plej gravas esta ke vi praktiku. Ankaŭ mi bezonas praktiki multe plu :/
2 persons have voted this message useful
|
SladeWilson Newbie Canada Joined 3454 days ago 17 posts - 26 votes Speaks: English* Studies: Esperanto, French
| Message 14 of 17 12 June 2015 at 6:09am | IP Logged |
Mi komencis lerni Esperanton antaŭ dek tri tagoj, kaj mi havas amuzan! Nun mi amas ĝin, kaj mi povas skribi tre iom. Mi volas lerni pli bona gramatiko, sed mi estas feliĉa por kiel mi lernis.
|
| Message 15 of 17 12 June 2015 at 11:07am | IP Logged |
SladeWilson wrote:
Mi komencis lerni Esperanton
antaŭ dek tri tagoj, kaj mi havas amuzan! Nun mi
amas ĝin, kaj mi povas skribi tre iom. Mi volas
lerni pli bona gramatiko, sed mi estas feliĉa por
kiel mi lernis. |
|
|
Studu ĉiutaga kaj pliboniĝi vian nivelon, mi
esperas ke vi sukcesos ;)
|
| Message 16 of 17 12 June 2015 at 11:27am | IP Logged |
Bonvenon al la forumo SladeWilson! Mi deziras, ke vi daŭrigos vian partoprenon en niaj diskutoj :)
Jes, la gramatiko de esperanto estas iomete malsama ol la angla, sed iom post iom vi lernos ĝuste uzi ĝin kaj baldaŭ la vasta esperantuja mondo malkaŝiĝos por vi, do bone ĝuu!
|