59 messages over 8 pages: << Previous 1 2 3 4 5 6 7 8
feanarosurion Senior Member Canada Joined 5346 days ago 217 posts - 316 votes Speaks: English* Studies: Finnish, Norwegian
| Message 57 of 59 26 July 2010 at 11:16pm | IP Logged |
No, olen takaisin pitkän viikon jälkeen. Olen ollut ihan kiireinen noin viikon, ja en jaksa opiskella ahkerasti noin torstaista asti. Kuitenkin, olen kerrannut kaikkea korttia Ankissa, ja olen katsonut paljon suomalaisia elokuvia. Todella, katsoin muutama elokuvaa päivässä, siis niin kai, että minä olen vielä opiskellut paljon kussakin päivässä, mutta en vain ole opiskellut ahkerasti tai intensiivisesti. Nyt olen valmis opiskelemaan taas, ja kirjoitan tänne joka päivä myös toistaiseksi.
1 person has voted this message useful
| feanarosurion Senior Member Canada Joined 5346 days ago 217 posts - 316 votes Speaks: English* Studies: Finnish, Norwegian
| Message 58 of 59 28 July 2010 at 6:24am | IP Logged |
No, tänään aloin lisätä sanojen Ankiin taas. Löysin ne sanot noin Torstaina, mutta olen vasta lisämässä niitä tänään. Todella, en ole lisännyt kaikki vielä, mutta ainakin aloin lisätä Ankiin taas. Toivottavasti lisään loput huomenna tai ylihuomenna, ja silloin luen ja myös alan löytää lisää sanoja. Olen katsonut suomalaista elokuvaa vähän, mutta vain noin tunnin tänään. Alan opiskella ahkerasti taas!
| feanarosurion Senior Member Canada Joined 5346 days ago 217 posts - 316 votes Speaks: English* Studies: Finnish, Norwegian
| Message 59 of 59 30 July 2010 at 8:47am | IP Logged |
No, unohdin kirjoittaa tänne taas. Kuitenkin, olen opiskellut paljon eilen ja tänään. Todella, tänään en ole opiskullut aika paljon, mutta olen arvostellut monta suomen resurssia kirjoittamassa viestiä resursseista foorumille. Valitettavasti olen kirjoittanut viestiä englanniksi, mutta toivottavasti autan muita opiskelemaan suomea.
|
If you wish to post a reply to this topic you must first login. If you are not already registered you must first register
You cannot post new topics in this forum - You cannot reply to topics in this forum - You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum - You cannot create polls in this forum - You cannot vote in polls in this forum
This page was generated in 0.2188 seconds.
DHTML Menu By Milonic JavaScript
|