rolf Senior Member United Kingdom improvingmydutch.blo Joined 5991 days ago 107 posts - 134 votes Speaks: English* Studies: Dutch
| Message 193 of 566 09 October 2008 at 3:53am | IP Logged |
Hoi,
Ik leer Nederlands. Ik doe nu Michel Thomas Dutch Foundation.
Het spijt me, Ik sprek heel goed niet. Ik begin.
1 person has voted this message useful
|
JW Hexaglot Senior Member United States youtube.com/user/egw Joined 6106 days ago 1802 posts - 2011 votes 22 sounds Speaks: English*, German, Spanish, Ancient Greek, French, Biblical Hebrew Studies: Luxembourgish, Dutch, Greek, Italian
| Message 194 of 566 09 October 2008 at 8:48am | IP Logged |
rolf wrote:
Hoi,
|
|
|
Hoi Rolf:
Er is een Nederlandse spreekwoord dat zegt “"Een goed begin is het halve werk".
Ik zie dat je naar Nederland wilt verhuizen. Dat is interessant. Mag ik je vragen waarom?
|
FuroraCeltica Triglot Senior Member United Kingdom Joined 6849 days ago 1187 posts - 1427 votes Speaks: English*, Spanish, French
| Message 195 of 566 09 October 2008 at 9:58am | IP Logged |
rolf wrote:
Hoi,
|
|
|
Hoi
Leuk u te ontmoeten. Ik ben ook uit Engeland, maar ik woon al een jaar en Belgïe. Het is een leuke land, en heir kan it mijn Nederlands gebruiken.
|
ennime Tetraglot Senior Member South Africa universityofbrokengl Joined 5888 days ago 397 posts - 507 votes Speaks: English, Dutch*, Esperanto, Afrikaans Studies: Xhosa, French, Korean, Portuguese, Zulu
| Message 196 of 566 07 November 2008 at 1:18am | IP Logged |
Quote:
Hoi
Leuk u te ontmoeten. Ik ben ook uit Engeland, maar ik woon al een jaar en Belgïe. Het is een leuke land, en heir kan it mijn Nederlands gebruiken.
|
|
|
als je dan naar Nederland gaat kan je je zachte "g" showen, vinden de nederlands leuk klinken ^^
|
rolf Senior Member United Kingdom improvingmydutch.blo Joined 5991 days ago 107 posts - 134 votes Speaks: English* Studies: Dutch
| Message 197 of 566 22 November 2008 at 11:01am | IP Logged |
JW wrote:
rolf wrote:
Hoi,
|
|
|
Hoi Rolf:
Er is een Nederlandse spreekwoord dat zegt “"Een goed begin is het halve werk".
Ik zie dat je naar Nederland wilt verhuizen. Dat is interessant. Mag ik je vragen waarom?
|
|
|
Hoi,
Ja. Ik wil naar Nederland verhuizen want Ik hebt naar Amsterdam veel tijds bezoeken. Als Ik ben een jongen, wiet is lekker, mar nu, Ik will neit wiet of hasj, Ik wil een andere stad te leven (Amsterdam of de Randstad). London (waar Ik nu ben), Ik find dat slecht. Ik hier ben 8 jaar.
Rectificert alsjeblieft :)
Edited by rolf on 22 November 2008 at 11:04am
|
Jar-ptitsa Triglot Senior Member Belgium Joined 5882 days ago 980 posts - 1006 votes Speaks: French*, Dutch, German
| Message 198 of 566 22 November 2008 at 12:14pm | IP Logged |
rolf wrote:
Hoi,
Ja. Ik wil naar Nederland verhuizen want Ik hebt naar Amsterdam veel tijds bezoeken. Als Ik ben een jongen, wiet is lekker, mar nu, Ik will neit wiet of hasj, Ik wil een andere stad te leven (Amsterdam of de Randstad). London (waar Ik nu ben), Ik find dat slecht. Ik hier ben 8 jaar.
Rectificert alsjeblieft :)
|
|
|
Ik zal proberen jouw nederlands te verbeteren. Ik ben geen native-speaker maar ik spreek best wel goed nederlands.
Ja, ik wil naar Nederland verhuizen want ik heb Amsterdam vaak bezocht. Toen ik een jongen was, vond ik wiet lekker, maar nu wil ik geen wiet of hasj. ik zou graag in een andere stad willen wonen (Amsterdam of ergens anders in de Randstad). Londen, waar ik nu ben, vind ik slecht. Ik ben hier al acht jaar.
|
Sengams Diglot Newbie Netherlands Joined 5828 days ago 24 posts - 24 votes Speaks: Dutch*, English
| Message 199 of 566 03 December 2008 at 3:08pm | IP Logged |
Hoi iedereen !
Mijn naam is Tim en ik ben Nederlands :-). Als jullie hulp nodig hebben met wat dan ook laat het mij weten ! Hoop dat jullie een fijne Sinterklaas avond hebben op 5 december !
|
Jar-ptitsa Triglot Senior Member Belgium Joined 5882 days ago 980 posts - 1006 votes Speaks: French*, Dutch, German
| Message 200 of 566 04 December 2008 at 7:36am | IP Logged |
Sengams wrote:
Hoi iedereen !
Mijn naam is Tim en ik ben Nederlands :-). Als jullie hulp nodig hebben met wat dan ook laat het mij weten ! Hoop dat jullie een fijne Sinterklaas avond hebben op 5 december ! |
|
|
Hoi Tim, van harte welkom!!! Wat leuk een Nederlander hier te hebben :-)
Dankjewel, ik denk dat ik een fijne Sinterklaas avond zal hebben. Dat is gelukkig op een vrijdag dit jaar. Wat zijn jouw plannen daarvoor? Ik weet het nog niet, het hangt af van mijn ouders en broer.
Ik heet Pauline en ben Waalse, maar desondanks vind ik de Nederlandse taal toch leuk hahahahah :-)
|