Kubelek Tetraglot Senior Member Switzerland chomikuj.pl/Kuba_wal Joined 6850 days ago 415 posts - 528 votes Speaks: Polish*, EnglishC2, French, Spanish Studies: German
| Message 17 of 178 13 May 2009 at 11:22pm | IP Logged |
Dzięki, już poprawiłem. Wstyd.
1 person has voted this message useful
|
Meadowmeal Pentaglot Groupie Netherlands Joined 5709 days ago 43 posts - 57 votes Speaks: Dutch*, French, English, German, Polish Studies: Romanian
| Message 18 of 178 13 May 2009 at 11:35pm | IP Logged |
Kubelek,
Niestety nie mam jeszcze doświadczenia w nauce języków sam (jak się mówi "self study" po polsku? Naprawdę muszę kupić wielki słownik. Teraz mam tylko mało "Larousse dictionnaire de poche"). To jest pierwszy raz i ja sam szukam pomocy w tego forum.
Usiłuję używać sposobu profesora Arguelles. Nosię zawsze swój odtwarzacz mp3 i słucham lekcję moich obu podręczników bardzo często. Zaczynam codziennie nową lekcję i powtórzę poprzedne lekcji. Nie studiuję gramatika jeszcze systematycznie. Wolę najpierw mieć kontekstu. Potem chcę studiować gramatika za pomocą podręczniku "Beginning Polish" (A. Schenker). Te "drills" są bardzo nudne ale chyba potrzebne. Mam nadzieję że po kończeniu tych dwu książek (Assimil i Mówimy po polsku) będzie łatwiej.
Przepraszam, ale teraz chce mi się spać :)
|
stelingo Hexaglot Senior Member United Kingdom Joined 5830 days ago 722 posts - 1076 votes Speaks: English*, Spanish, Portuguese, French, German, Italian Studies: Russian, Czech, Polish, Greek, Mandarin
| Message 19 of 178 14 May 2009 at 12:23am | IP Logged |
Ja już uczę się języka polskiego od czterech-pięciu lat. Zrobiłem krótki kurs polskiego w Krakowie 3 lata temu, a będę robił kurs w Sopocie w lecie. Niestety ciągle źle mówię po polsku ale bardzo mi się podoba ten język. Chociaż mówię po rosijsku i po czesku (obadwa lepiej niż po polsku) nie jest mi łatwo rozmawiać po polsku. Mam nadzieję, że będę mówił lepiej po kursu.
|