anytram Bilingual Tetraglot Groupie France Joined 5667 days ago 85 posts - 89 votes Speaks: German*, Polish*, French, English Studies: Japanese
| Message 65 of 178 30 August 2010 at 9:52am | IP Logged |
Wiec wrocilam z Polski i naprawde powinnam sie nauczyc robic chlodnik po litewsku... ale pychota! Tylko glupio ze any Grzeskow ani Piegusek nie dalam zjesc, ale poza tym swietnie bylo.
Derian wrote:
Za dużo marudzenia i negatywnych emocji. Głupio się tak tym afiszować. |
|
|
Nie mialam wrazenia iz marudzili, ale kazdy inaczej odczuwa.
O czym chcialbys porozmawiac?
1 person has voted this message useful
|
djpioras Newbie Poland Joined 5194 days ago 1 posts - 1 votes Speaks: Polish*
| Message 66 of 178 03 September 2010 at 1:29pm | IP Logged |
Witam, jestem nowy na forum(również językowo jestem raczej laikiem) i postanowiłem nauczyć się języka obcego. Jednak chce pominąć grupę języków popularnych(niemiecki, francuski itd. z jednym wyjątkiem) ale wcześniej wolę poprosić Was o pomoc w podjęciu decyzji który język będzie tym któremu poświęcę swój wolny czas. Głównym kryterium jest trudność języka chce opanować coś łatwego dla Polaków. Jaki język polecacie na start i co myślicie o chorwackim, rosyjskim i hiszpańskim?
Edited by djpioras on 03 September 2010 at 4:27pm
|
SlaVa Newbie Poland Joined 5176 days ago 12 posts - 13 votes Speaks: Polish*
| Message 67 of 178 21 September 2010 at 2:28am | IP Logged |
Witam. Też jestem nowy na tym forum i widzę, że są dwa tematy odnośnie języka polskiego
chociaż oba jakoś mało "wydajne" ;) Może jednak się coś rozrusza tutaj ;)
Co do mojej nauki języka obcego, to zastanawiam się nad czeskim. Podoba mi się jego
brzmienie ;)
Pozdrawiam
|
SlaVa Newbie Poland Joined 5176 days ago 12 posts - 13 votes Speaks: Polish*
| Message 68 of 178 21 September 2010 at 2:35am | IP Logged |
anytram wrote:
Wiec wrocilam z Polski i naprawde powinnam sie nauczyc robic chlodnik po
litewsku... ale pychota! Tylko glupio ze ani Grzeskow, ani Piegusek nie