furyou_gaijin Senior Member Japan Joined 6371 days ago 540 posts - 631 votes Speaks: Latin*
| Message 33 of 566 29 September 2007 at 9:14pm | IP Logged |
Polyphemes wrote:
Maar jij spreekt ook heel goed Nederlands, zeg, furyou_gaijin. Hoe komt dat zo? Heb je
Nederlandse familie, vrienden, etc.? |
|
|
Ik heb geen vrienden... :-(((
1 person has voted this message useful
|
Polyphemes Bilingual Hexaglot Groupie Virgin Islands Joined 6274 days ago 48 posts - 60 votes Speaks: German*, Dutch*, English, French, Italian, Spanish Studies: Arabic (Written), Bulgarian, Greek
| Message 34 of 566 29 September 2007 at 10:41pm | IP Logged |
Een normaal mens zou zeggen: wat sneu...
Maar ik vind dat dat niet altijd erg is.
Bovendien zijn vrienden schaars.
|
lady_skywalker Triglot Senior Member Netherlands aspiringpolyglotblog Joined 6875 days ago 909 posts - 942 votes Speaks: Spanish, English*, Mandarin Studies: Japanese, French, Dutch, Italian
| Message 35 of 566 11 October 2007 at 7:07am | IP Logged |
Het is wel rustig hier, he? ;)
Hoe gaat het met iedereen?
|
arsene Hexaglot Newbie Netherlands liviuandrei.com Joined 6222 days ago 17 posts - 18 votes Speaks: Modern Hebrew, Romanian*, English, Dutch, Spanish, Italian
| Message 36 of 566 28 October 2007 at 4:51pm | IP Logged |
Haha, ik dacht niet dat er mensen zouden zijn op de wereld die Nederlands willen leren!
Wel leuk zeg.
Overigens, Lady Skywalker, ik was zo vrij om je hit list te bekijken en zag dat je van plan bent Roemeens te leren... Misschien kan ik als native speaker hier en daar een handje helpen!
Edited by arsene on 28 October 2007 at 4:57pm
|
lady_skywalker Triglot Senior Member Netherlands aspiringpolyglotblog Joined 6875 days ago 909 posts - 942 votes Speaks: Spanish, English*, Mandarin Studies: Japanese, French, Dutch, Italian
| Message 37 of 566 04 November 2007 at 12:03pm | IP Logged |
arsene wrote:
Haha, ik dacht niet dat er mensen zouden zijn op de wereld die Nederlands willen leren!
Wel leuk zeg.
Overigens, Lady Skywalker, ik was zo vrij om je hit list te bekijken en zag dat je van plan bent Roemeens te leren... Misschien kan ik als native speaker hier en daar een handje helpen! |
|
|
Hoi Arsene. :)
Ja, roemeens staat inderdaad op mijn 'hit list' maar tegenwoordig heb ik heel weinig vrije tijd om een nieuwe taal te leren. Ik ben al bezig met nederlands, japans and mandarijn chinees....maar, ik wil graag een beetje roemeens leren in de toekomst omdat ik een heel interessante taal vind. Excuseer mijn slechte nederlands. Nederlandse grammatica is niet een sterkpunt van mij. :)
|
furyou_gaijin Senior Member Japan Joined 6371 days ago 540 posts - 631 votes Speaks: Latin*
| Message 38 of 566 04 November 2007 at 12:27pm | IP Logged |
lady_skywalker wrote:
Nederlandse grammatica is niet een sterkpunt van mij. :) |
|
|
Het valt reuze mee! :-)
|
FuroraCeltica Triglot Senior Member United Kingdom Joined 6850 days ago 1187 posts - 1427 votes Speaks: English*, Spanish, French
| Message 39 of 566 28 November 2007 at 11:25am | IP Logged |
Ik woon pas een maand en Brussel, en ik denk dat er zijn veel mooie vrouwen en Belgiƫ, vooral en Vlaanderen en Brussel Hoofstedelijke Geweest. Maar ik vind dat en Brussel, ik moet vaak mijn Frans gebruiken.
|
Rmss Triglot Senior Member Spain spanish-only.coRegistered users can see my Skype Name Joined 6549 days ago 234 posts - 248 votes 3 sounds Speaks: Dutch*, English, Spanish Studies: Portuguese
| Message 40 of 566 20 January 2008 at 8:01am | IP Logged |
Phoe wat een stilte hier... Valt me trouwens op dat veel mensen van buiten Nederland en Vlaanderen Nederlands leren, blijft toch apart voor mij.
|